Nye sko, snart påske & jeg har blitt frisk!

|
Heei igjen!
Nå er jeg endelig frisk etter nesten en ukes visus-sykdom som går! PASS DEG FOR DEN, den er helt jæævlig. I dag våknet jeg og hadde masse energi igjen og fikk en enorm trang til å kjøpe nye sko! Og kjøpte noen fantastiske nye sko på Bianco. I just LOVE them. Se:


Kan ikke fortelle så mye om denne uken annet enn at jeg har jobbet litt, hatt litt hjemmekontor og annet enn det bare sovet og vært dårlig. Dette med å være dårlig er sååå bortkasta tid altså!

Men i dag har jeg altså fått vært litt sosial igjen så jeg og kjæresten har vært å spilt biliard og sitti i sola på brygga og jeg har tatt årets første utepils ;D Deeilig! Blir en roolig kveld, sitter barnevakt for Alexander =) Søtnosen til Martin og Kelly, det går skikkelig fint!


Nå er det snart påske og jeg har fått
påskeegg på jobben! Yeej!

Se forresten dette, hehe.. Stoor forskjell..


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar