Det er så mye jeg har LYST PÅ!

|
Jeg har så  lyst på boken Regines Bok! Skal titte innom biblioteket en av de nermeste dagene og se om de har, eller så må jeg kjøpe den! Høres ut som en utrolig sterk bok! Se HER

Har også så lyst på speilreflekskamera! Tenkt så mye på det i det siste! Ta kurs og pakka der. Kjekt å kunne med tanke på GOSH Design også. Morro å ta bilder, kanskje tjene litt på det! Kjekt med en grafisk designer som har mulighet til å ta bilder selv.

Ønskeliste:
#1 Speilrefleks kamera
#2 47" eller 50" TV¨
#3 Android telefon
#4 Hjemmekino
#5 Anlegg i bilen
#6 Ny seng

Ja - nesten KUN Hi-Fi ! ;D Ilove it. Jobber på helt riktig sted - både elektronikk og design ;) YEAH!

Ahh, er så SYKT mett, vært hos ei venninde og spist meg stappmett på pizza og cola, skeia heelt ut! Ingenting er som litt skikkelig drittmat på en dårlig søndag ;D Gleder meg til i morra, da er det utpåååå og grilling! ;D Jeeej!

Helene with Love

1 kommentarer:

Elena S. sa...

i just came across your site & i love it ! its so cute - love the pics! DEF following you on bloglovin♡ love the concept !
id love for you to check out my blog. I currently have a giveaway hosted with www.shipmyshades.com for a hot pair of prada sunglasses. Hope you'll enter

xo elena

www.fashionisinspiration.blogspot.com

Legg inn en kommentar