Pinsekos på Hvaler!

|
Hei dere!
Vi hadde en super pinse på Hvaler!
Min kjære nabo og treningsbuddy Mie og hennes lille flørt Kristian, om jeg forøvrig kjenner fra barne/ungdomsskolen, var med på hytta til min familie til Hvaler! Utrolig kos. Hadde max bra vær, og bra meska oss i sola hele dagen, spiste good grillmat og stææsh! Gjorde det man gjør på hytta.. Vasset i vannet, gikk tur og spilte kort og yatzi! Kjempekos! Her ser du bildene jeg knipsa disse dagene! HER kan du se alle på åpent album på facebook. Jeg er en hobbyfotograf med crappy kamera og lite erfaring med redigering av slike bilder.. :













Hva synes dere om bildene?

Nå skal jeg stikke og ta sol, så er det Sandefjordløpet! Æææh.. 5 km er langt det..! Wish me luck!

Helene with Love

2 kommentarer:

Maria sa...

Ah, så syyykt digg ut!

Unknown sa...

Fine bilder må jeg si :-D <3

Legg inn en kommentar