Tilstander ;D

|
Nå har jeg gått inn for å holde denne her bloggen mer opdatert+ at jeg laga nytt utseende. Ikke kjempebra, men det duger til jeg finner på noe nytt.. Har ikke heelt forstått alt detta bloggreiene.. :P Hehe.

Det har ikke skjedd så utrolig mye spennende i livet mitt
sånn i det siste men, har det generelt veldig bra :) Hehe. Jobber i ferskvare på Ica, rett ved meg, bor fortsatt i munkegaten m MIch, og er sammen m Ronny :) Og prøver å få tid til alt på en gang.. Jobbe litt dumme vakter, være med kjæresten, og få nok tid med mine vidundelige venner og venninder ;D Og samtidig få slappet av med litt tid for meg selv :)

Jeg har hatt noen sinnyke drømmer den siste uka, og
klarer å huske alt!! Det er ikke vanlig da. Men som sakt.. Sinnsyk e drømmer :P Elsker å drømme ;D

Anita feira bursdagen sin på Harbour på fredag! Var kjempemorro, og så hade hun ost og kjeks vors hos seg selv med stokkejentene. Kjempekos :D Og Isabell, Agnes og Veronica hadde pynta skikkelig i 3 etg på Harbour! Kos. Bilder på face ;) Og jeg lånte kameraet til Morten Haas til å ta bilder med, så de fra Harbour ligger på siden hans. Og på lørdag hadde Therese bursdag! Kjempe koselig vors, de jentene der er supre de og ;D Kjempeheldig jeg er som har fått sjans til å bli kjent med dem ;D Hihi.

Hos Anita (Fredag) :


Hos Therese (Lørdag) :



Dagens motto: Klarer du ikke å sette pris på ting, så har du ingenting.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar