Jai Ho!

|
Ah. Endelig fått kjøpt meg ny PC! Kjøpte den i går, så jeg har sitti å lasta ned programmer og musikk i hele dag! Hehe. Skulle gjerne hatt MAC altså. Kommer til å savne det. Merker det er lenge siden jeg har brukt PC! Jøsses. Vet jo såvidt hvor jeg legger inn fonter.. Hehe.

Jeg har klipt pannelugg i dag :) Hehe. Liten impuls mens Mailen stripa håret hos frisøren i dag. Stakkar jenta mi er litt orangegul etter en liten hjemmefarging. Hvem har ikke gjort den tabben før? Hehe.

GOSH Design går great ;D Skal bestille time med rådngiving, mye tekniske greier som jeg er litt treig med å lære meg. Som moms og skatt, MVA oppgaver, fakturering, prissetting og aalt det der. :) Så jeg gleder meg!

Mitt neste mission er å kjøpe TV-dekoder, har ikke hatt TV på lange tider. Da er jeg jo aldri hjemme.. Kanskje jeg hadde giddi å gjort det skikkelig koselig hjemme etter at jeg flytta inn for 2 mnd siden :P Hehe. Ronny mener jeg er treig. Og han har igrunn rett. Men jeg tør ikke å inrømme at jeg trenger en push iblandt. Meen det gjør jeg :)

Nå er det snart SOMMER, gleeder meg. Ronny er å setter ut båten i dag! Sommeren 09 kommer til å bli KNALL folkens!

Nå er det Charterfeber, må nesten følge med på min kjære Sabita :)

Pannelugg da :)





4 kommentarer:

Unknown sa...

skikkelig fin med pannelugg da <3

Helene R Andersen sa...

Taakk ;D

Maria sa...

Du ble kjempefin på håret :-D <3

Unknown sa...

Fin du ble på håret, baby. ;-)

Legg inn en kommentar