Om en forbanna stol, fisketur og om websiden jeg har forelska meg i.

|
Møbler fra Jysk
Yessda. Her er stolen fra Jysk som de har funnet ut at de skal lage utroolig vanskelig å sette sammen. Glem bruksannvisningen, den er så udetaljert, går fortere å finne det ut selv. Jeg har skrudd på den stolen nå i 3 kvarter! Dracco skrutrekkeren går en og en halv mm hver gang jeg skal skru på de skruene som skal være inni et hull! Og draccoen er pittelitt for stor.. Seff. Men inpulskjøp av møbler er kos. Blei kjøkkenbord og stoler i dag. Nå har jeg egentlig alt jeg trenger.



WEB for designeren <3
Jeg har funnet ny yndlings webside. Den er veldig uoversikelig, men fy så mye inspirerende ting det er der. Ta en titt på ABDUZEEDO.com Jeg har tilogmed fått meg ny skrivebordsbakgrunn. Også på jobben :) This one:



Ta en titt på JLERN.com også, naais flashside. Beste jeg vet om faktisk. Jer er meeektig facinert ^^,


Dagen i dag
Anita, Ronny og jeg har vært å fiska i dag :) Uten noe fiskelykke dessverre.
I morgen er det midsommer :) Blir kooos, med grilling og staash! Gleder meg!

- Love

1 kommentarer:

Maria sa...

Haha, jeg lo da jeg leste om den stolen, du! :-p

Legg inn en kommentar