Om gråting, glemskhet og latskap.

|
Gråting
Jeg begynte å gråte av den siste sangen på X-factor på TV2 i sta. Skikkelig rørende og fin sang. <3 Jeg gråter for mye som ikke omgandler meg om dagen. Gråt på lørdag av den 10 år gamle jenta som ble påkjørt i rally løpet i Andebu. Stakkars familie. Var på frokost hos pappa da. Rannveig begynte også å gråte da. (..min beste vennindes mor og min stemor. Er ikke det spess?) En annen gang gråt Rannveig, Iselin OG jeg av første scene av en Varg Veum film, mens alle gutta så rart på hverandre. Jeg gråt også her om dagen fordi Ronny sa at han en dag kunne tenke seg å gifte seg med meg. Gla'gråt. Og så kommer ofte premenstruell-gråting.
Egentlig gråter jeg veeeldig ofte. Ikke like ofte fordi jeg er personlig trist da, heldigvis.

Rå tissuepaper box. Kjøp her

Glemsk? Eller bare lat..?
Jeg er ganske glemsk og distrè.
Jeg utnytter det ofte til å være lat!
Sier ofte; "Jeg glemte det!" -Når jeg egentlig ikke gadd.

Dagens sang
Svensk wannabe 70 talls reiseradio-musikk.
Hihi. Jag ar fasinerad. Eller no..
Situasjonen er så sjuk! ;P Haha.



Nytt utseende snart.
Jeg må ha ny layout, headbanner, bakrunn og mye mindre bilder. Er ikke det jævlig ironisk at jeg ikke har gjort det for lenge siden når jeg grafisk designer? Haha..
Veldig. Ironisk.
Veldig.


-Helle

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar