Julegavetips, drømmer og musikk.

|
Julegavetips på nett
Nære venner: Kalender med egne bilder på Visaprint.no
Venner: Dilldall på DealExtreme.com (free shipping!)
Familie: Elektronikk på Komplett.no eller MPX.no

Drøm

Jeg hadde tidenes raareste ekle drøm i natt: Jeg var så varm på lårene at jeg hentet en pose med reker blandet med isbiter. Jeg la alt sammen som små tårn på lårene, så plutselig etset alt inn i låret.. Kort tid etterpå begynte det å kry av lilla og hvite bløte larver i låra mine.. Jeg måtte pirke de ut, men være foriktig, for om de delte seg ble de mange fler. Jeg kjørte med en gang til sykehuset, men der var det forlang kø, så jeg og Iselin ble sittende å skravle i en mørk kantine, og lårene mine ble bra.

Merkelig at jeg drømmer om låra mine hvis jeg drømmer om kroppen! Hehe. Med inspirasjon fra Elin så prøvde jeg å tyde drømmen.. :

Reker symboliserer alltid et bra liv på det sosiale området.
Isbiter betyr forlovelsesringer.
Larver: Dette er en advarsel om at noen prøver å utnytte deg.
Sykehus: Dette er nok en advarsel. Er du på sykehus viser det en overhengene fare for å bli syk.

Så konklusjonen er? - at jeg er sosial, finner den jeg skal gifte meg med, blir lurt og så blir jeg syk for resten av livet? :P Uffda.


Musikk
Her er en naais november party liste KLIKK HER ;D (Spotify)
Og her er bra og chill jobbmusikk (chillout og rock) KLIKK HER =)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar