KLIKKER!

|
Finner jo faen ikke mango/chili majonesen til Mills i butikkene lenger.. Og jeg som hadde laget en hllest til den her i bloggen og greier. Si meg min gode venn, er den gått ut av produksjon???

D: D: D: *uuuhhhgrr-grååte*


Jeg har vært på jobb i dag, homper rundt på en mongoankel. Jeg som skulle ut å ake i går + i dag.. OG fått skøyter til jul. <3
HAR IKKE FORTJENT Å SITTE INNE!

.. Åsså får jeg ikke mango/chili majonesen min engang :O
Blir nok en tur i bakken å se på i dag ja :)

Grille og sånn, jaaa, ILOVE.
Har kjøpt GPS i dag btw, ILOVE that 2.
Gleder meg til å prøve skøytene mine snart, ILOVE that 3.

Merker det på skrivinga mi at jeg er litt humørsjuk ja! *knis*

4 kommentarer:

Nadine sa...

Kanskje det er et sesong produkt. Sånn som de chili marinerte benfri kotelettene fra Gilde... *drømme om*

michelle sa...

Hei hei!! det var et sesongprodukt,tror den kommer til sommern igjen:)

Helene R Andersen sa...

Aaaah, så braa å høre, håper dere har rett :D

Anonym sa...

Snuppa =) Jeg så det på Meny Farmandstredet i dag.. De stod oppå en av de hyllene som de har kjølevarer i, de som står på enden mot tørrvarene (om du skjønner!?) Ganske så sikker, men ikke skråsikker.. Agnes

Legg inn en kommentar