Gir ganske faen..

|

Av person så bryr jeg meg ikke så innmari om ting og tang som jeg kanskje burde.. Som for eksempel at jeg parkerer der det er sjans for å få bot, driter i om jeg ikke har med førerkortet, går noen ganger med bustete hår og ikke sminke, bryr meg lite om hvordan jeg kommer meg fra fest osv, du skjønner hva jeg mener. Men nå som jeg har planlagt å bli så jævlig strukturert osv. så tror jeg at jeg kommer til å lære meg å LAGE unødvendige bekymringer! DET er bekymringsverdig. Likerikke. No.

Her er partybilder fra frædda'
Sorry for dårlig kvalitet, har ENDA ikke fått fikset digitalkameraet mitt, så her ærre mobilbilder som gjelder, haha.







Nå er det bare èn arbeidsdag igjen så stikker vi til Lanzarote :D Æ glææd mæ!

Forresten.. Noen som vil ha en enkel brun sofa? Gies bort.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar