Bastø kræsja, rare hjemmesykepleiere, morsom helg, noen dypere ord & sykkeltur?

|
BRA HELG! Dro til bestemor og bestefar på fredag, de bor i Moss. Ren inpuls når jeg kjørte fra jobb. Bestefar har operert bort kreft fra leggen, og hadde hjemmesykepliere der når jeg var der. DET krateret i leggen vett, helt ned til benet. De var SÅ spesielle, disse hjemmesykepleierne..! Hun ene var ei lita kinadame med dårlig norsk og et enormt godt humør, og en høøy latter. Han andre var en 2 meter høy, rar svenske med krokete nakke :) Ganske underholdende as!


På fergen hjem, kræsja Bastøfergen i kaja! Hørte ikke så mye lyd, men det var et kraftig sammenstøt. Båten måtte snu og legge til andre vei.. Eneste jeg tenkte når jeg mista balansen ved trappa var: "ÅÅÅÅH, satte jeg på brekket???" ...Så kom jeg ned.. Første gang jeg har sett normenn snakke så fritt utenom på byen. Det er nesten ille.. Normenn er sææære i bunn og grunn, er det en som ikke holder kjeft i almennheten, så blir de sett på som gæærne..


Var hjemme halv tolv, fant ut at jeg skulle møte kjæresten & co. på byen for å ta en øl.. Det ble ikke med den ene for å si det sånn! Aff, ble en anputert lørdag, men ble med venninder på vors og på byen fordet ;D Morro da. =) Men formen har vær helt driit siden. Huff.. Ønsker flere rolighelger velkommen fremover!
Sykkeltur til sommeren tro? ;D Noe sånt som Voss - Bergen eller noe.. Sett så ALDTFOR lite av Norge.. Nå begynner jeg å bli voksen as! Hjæælp..


Mamma, lærte meg en gang at man skal se på motgangene i livet som utfordringer, og ikke som problemer. Hun har så rett, så rett! Og Iselin har lært meg å sette pris på at man har det bra, NÅR man har det bra. Det er så forbanna viktig! Man tar ting ofte forgitt.  

Jeg er så lykkelig om dagen! ♥ R ♥

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar