Lur en venn @NRJ, NY SOFAA & Paradise Hotel!

|
Hahaha. Jeg lurte Anita på Radio NRJ :D Holdte på å knekke sammen da jeg hørte på hele greia på telf. Er veldig skuffa over klippinga til Morgenshowet, men morro var det uansett, hun ble lurt i minst 20 min.. Lall.

VELG "-Ditt treningsmedlemskap!"

Jeg har kjøpt og motert ny sofa i dag :D Avbestilte den på Bohus, den hadde jeg ikke fått før i uke 15. -Og jeg bestilte den i romjula.. DET klarer ikke jeg å vente på, så jeg fant en annen som var ganske lik på Skeidar, bare litt mørkere og grovere :) Kjøpte også et bilde. Veldig fornøyd. Så her slik ble det i stugo mi:

Og gleder meg også til Paradise Hotel begynner igjen :D Hehehe. Reality hoe ;P Yeah. Så litt i VG om hvem som skal være med denne omgangen, de vil ikke gå ut med alle, men HER er noen :D

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar