Hæppihælj. ;D

|
Yey, nok en bra helg er over, kost meg ja! Spontanvors her hos meg på fredag, det var føøn. Ble en god blanding av forkjellige type mennesker! Visste du forresten at bremse-rens virker for å ta bort rødvin på hvite tepper?? Kjekt å vite, funket veldig bra! Og tips: bruk skikkelige gips-skruer på gipsvegger, eller så detter jakkeknaggen NED.. Hehe..

Ost og vin på lørdag, kjempekos! Satt å fant noen spm. til Quizen vi skal holde på Maskinistenes hus, har du noen bra quiz spm.? Sleit litt der altså.


Rotet bort begge bank-kortene mine her om dagen. BEGGE! Det ene fant jeg i bakgården, det andre i plasen på en tom røykpakke i bilen. Jeg som hele tiden prøver å skjerpe meg på det der, jeg KLARER ikke. Det irriterer meg altså. En annen ting som irriterer meg litt er at jeg fortsatt ikke kan forskjell på høyre og venstre, må alltid tenke så lenge!

Har som kjent begynt å trene og spise sunnere! Digg. Skal ta det over lengere tid denne gangen. Pleier å bråslanke meg, og blir så driit lei. Men denne gangen skal jeg ha langtids-mål. Mange jeg kan trene sammen med nå også, KJEMPEBRA :D En uke har gått og jeg har tatt av 1 1/2kg :) Good.

Har vært på Qiuz i dag, gikk skikkelig dritt. :o

Var forresten å aka med mange folk forrige uke ;D Mest bransjefolk fra brygga, de vorsa til "after aking" :) Meget morro.




1 kommentarer:

Anonym sa...

God huskeregel:
Jeg skriver med høyre hånd, som heter right på engelsk (sier man det høyt, høres det ut som man sier write - skrive - hånd - høyre)=)=) Hånden du skriver med er høyre... Vet ikke om du skjønner hva jeg mener :P
Når jeg kjører tenker jeg oppe eller ned på blinklysspaken;) Ellers har jeg en helfancy pusevarmer til rattet mitt der det står left / right.. =)=)
Bankkort skal ALLTID legges tilbake i lommeboka.. Brent meg på dette selv, og blir sinna om jeg finner de liggende rundt UTENFOR lommeboka ;);)
Dette var tips fra meg på en søndag;);)

Legg inn en kommentar