Yeehjjii, ferie til Provence - France!

|
OK, dette er PERFECT! Mamma har leid stoort hus med 5 sov, 3 bad & basseng!! Vi jentene får egen leiebil og! Dette er i forbindelse med 50års laget til min stefar. Han var ikke interresert i lag, så da kom mamma opp med denne fantastiske idèen! Flybilletter er bestilt, så jeg håper jeg får fri fra jobben. Har desverre ikke noen bilder, men kommer, når jeg finner. :D Dette er i midten av juli om jeg ikke husker feil. Lenge til! Men jeg gleeeder meg! ;D Provence - France! Yeehjii!



Ble et pittelite vors her i går, så koselig atte ;D Vi var på busstur alle sammen! Ronny bedrev konemishandling, som dere ser, og fant Mailen på byen :D Det er ikke hver dag altså. Trekker seg inn til byen når a blir singel vett. Jeg liker det!







0 kommentarer:

Legg inn en kommentar