17. Mai! Grattis med dagen alle sammen! ;D

|
Da er den søøte dagen her, barn, is, pølser, trafikkaos og pappaer med øl i handa! Jeg ble vekket i dag tidlig av barnetoget som gikk forbi her.. Snudde meg i senga, og pintes av lyden av korpsmusikk.. HATER korpsmusikk! Skikkelig! Jaja. Så ringer Mailen og skal ha meg til å fløtte bilen min rett etterpå, så det var rett å stå opp og komme seg avgårde. Var ikke særlig førnøyd. Var oppe og sto og ikke gråter, men var ikke veldig impnert av formen. Drakk i går, vi var på busstur. Men heldigvis tok jeg til fornuften i går å IKKE bli med på Plumbo konsert i Stokke. Hehe. Ble med andre ord relativt tidlig kvelden i går. ;) Hadde det innmari morro på lørdag da! Var på vors hos Line & Agnes, og en tur på byen. ;D Morsomt! Jeg spiste tilogmed nattmat! Jeg!! Grattulerer. Skal legge ut noen bilder når jeg kommer hjem =)

Nå er jeg i godt humør, spist nystekt brød til fokost. Skulle vel egentlig sett toget i Stokke, men er ikke noe must. Har ikke så mye å se der igrunn. Blir grilling litt senere i dag, kanskje se russetoget i Tønsberg og maybe Tønsbergmessen. Karuseller, ILove!


Nasjonalsangen!

Ha en knall dag!
Helene with Love

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar