Årets første båttur, konfirmasjon og masse annet!

|
Tiësto feat. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone

Jeg har ikke noen unskyldning til å ikke å ha opdatert dere på lenge, har bare hatt mye å gjøre! Sakt det tusen ganger, men døgnet skulle hatt 3-4 timer ekstra! Ønske meg det til bursdagen min. Og - fy faen, mobilt bredbånd fra NetCom KNUSTE tolmodigheten min! Say no more! Hadde det for å bare surfe og sånt, men gikk ikke å bruke det i det hele tatt, et innlegg tok flere timer.. Nå har jeg bytta, og ting går mye fortere! YEEH!

I går ble den første båtturen i år!! Grilla pølser på bål, og bare kosa oss MAX! Har endel bilder ;D Se noen her, og resten på facebook her.
Suuuper tur, superdeilig!!! ;D Nå er ikke sommeren langt unna, heldigvis! Det har jeg ventet på lenge! ;D Nyvaska bil til Konfirmasjonen til Maria ;D Under ser du bilde av meg og søsknene mine på pappasiden.
YESDA! Var en kjempekoselig fest, og en bra sermoni på Rådhuset ;D Se bildene HER.


New dress! You like? :)

Er snart tilbake, nå skal jeg hoppe i dusjen og bestemme meg om jeg skal stikke til Jessheim eller ikke i kveld.. Litt langt for en kveld! Prøver å få med meg noen! :D Ha en super helg alle sammen!


Helene with Love

1 kommentarer:

Unknown sa...

Kjolen min er akkurat prikk lik din, fant jeg ut for min er ikke rosa men peach den også! Jeg skrev feil! :-D

Legg inn en kommentar