Om filmen Twilight, ukas musillvideo & grilling.

|
Åååh, jeg så Twilight i natt, den var kjempebraa :D Fiin *sukk* Det er den beste filmen jeg har sett på utrolig lenge ja! :) Både overnatulige greier og en skikkelig romantisk historie, det er jo perfekt. Hehe. Kommer sikkert til å gråte neste gang jeg ser den og. Elsker filmer som får frem følelser as. Enten det er trist, glad, provosert eller redd. :)


Ukas musikkvideo ;D ((> Laurent Wolf - No Stress <))


Grilliing ;D
Anita, Andreas, Richart, Mie og jeg var å grilla på Foynland her om dagen. Hehe. Og det måtte jo selfølgelig bli matkrig med Anita og Andreas! Richart har uttalt at man skulle tro de var søsken. Jeg er helt enig! De egler seg på hverandre HELE tia :P Hehe. Morsomme er dere da :)

Her er noen bilder fra dagen! Koselig at du ble med Mie, naboen min ;) Håper ikke du ble skremt! Hehe.






1 kommentarer:

Andreas sa...

Hehe.. Artig grilling da =)

Legg inn en kommentar