Sommerstart!

|

Komplett.no Design Team ;D
Har hatt min første dag på ny jobb i dag! Første dag som grafisk designer! Sitter igjen med ett kjempebra inntrykk ;D Dette blir dødsbra! Har enna littegrann å lære av tekniske ting, og sette meg inn i de praktiske jobbene, men tror ikke det tar så aldfor lang tid til ting går av seg selv! Alle 4 kollegaene mine virker kjempåleite! Det vi gjør er å designe bannere og flashkomponenter til komplett.no, se, nl, dk og be. Samt til inwarhouse.se, itegra.se og MPX.no som også er en del av Komplett konsernet. Og selfølgelig eksterne reklameannonser på f.eks. VG.. Eller i blader. Jeg er lykkelig! Jeg har en jobb jeg tror jeg kan elske :)


Hvil i fred Kevin.

Jeg klarer ikke å skjønne at du er borte.
Takk for alle minner og laange samtaler vi hadde.
Takk for at jeg fikk sjansen til å bli kjent med deg.
Du ettelater deg et tomrom. Du kommer til å bli dypt savnet.
Jeg er så glad jeg fikk sakt at jeg var glad i deg.

Jeg satte virkelig pris på deg.
Jeg tror aldri jeg vil kunne skjønne valget du tok,
men jeg håper du nå har funnet freden.
<3

Kevin Sandberg
Til minne om Kevin - Facebookgruppe: facebook.com/home.php#/group.php?gid=79601269723


Mai månde!
Mai var en kjempefin mnd altså. Vi var på hytta på Hvaler! Kjempedigg :D Det var Ronny, Morten, Iselin og meg på tur. Tilogmed Alexander tok seg en tur, han kom på fredagen, koselig :) Det var den langhelgen, så vi dro opp tidelig himmelspretten/kr.himmelfartsdag og var der til søndag. Kjempetur. Vi hadde også en tur utpå som var helt uforglemmelig! Ronny og jeg skulle telte i lavvo utpå, og så hang det seg noen på, og tilslutt var vi 20 stykker som telta ;D Hehe. Veldig kos<3 style="font-weight: bold; color: rgb(255, 153, 255);">Iselin 22 år!

Min kjære Iselin fylte 22 i går.
HIPP HIPP HURRAAA! Hehe. Og skal feire den til helga, ser frem til det altså <3>



iPhone 3G S har kommet :D Det er en MUSTHAVE!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar