En hyllest til Mills, 1 drømmebil, 1 konebil & 1 bedre verden!

|
Hyllest til Mills!
TAKK MILLS, som gir meg mitt daglige brød.
La MONGO/CHILI MAJONES holdes hellig!
NAM!!

Bilene da..
Det er en bil jeg legger merke til nesten hver dag til jobb. Fin ja! Audi A5, Me want! Mens jeg om dagen kjører konebil, haha. Sølvgrå Golf.. Norges vansligste? Det var det for noen år siden husker jeg.


KOSELIG DAA!!

Jeg lager en bedre verden!
Satt å pratet med en venn på MSN på jobben i går. Vi snakket om penger og pengebruk. Jeg sa jeg misunna han at han er så fornuftig med pengebruken. Men kom med et knusende poeng med min egen pengebruk. Jeg sa at hvis alle var like fornuftige som han, så ville verdensøkonomien gå dritt. Mitt pengebruk er mitt bidrag til en bedre verden.. ;)

Ellers om dagen
Jeg har Tellus voffa på besøk nå mens mamma og PM er i syden. Det er jo koselig da :) Han har sikla ned lille Taj voffsa til Iselin stakar. Tellus er en gordon setter, og er vimsete som få. Med ekstremt mye energi!

Jobben går fint, trives veldig :) Fått enda ei ny på jobben i dag og! Gro. Og Silvia og Henning var innom med lille Henrik på snart 2 uker. Det var hyggelig da, de er ganske herlige når de eer herlige ;D Hihi.


-Love

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar