Suge pupp!

|
Jeg og min kjære kollega Cathrine kjørte sammen fra jobb i dag.. Jeg kløp meg når jeg tok av brekket og skriker litt fordi jeg kløyp meg i lillefingeren. Uten å tenkte så tar jeg fingeren og putter den i munnen.. Akkurat som å putte den i munnen hjelper no særlig? Tror det er ren refleks og at de fleste gjør det.. Men *tromme* hvorfor gjør vi det??

TATTTATATAAATATAAAAA!

Vi fant ut at det er enten:
1. At man har hånda over hjertet og det strømmer ikke like mye blod til..
eller
2. At man føler det trygt å suge på fingeren fordi vi husker det i underbevisstheten at det er trykt og godt fra vi var bebiser å suge pupp.

Hva er din teori?

1 kommentarer:

Unknown sa...

jeg tror rett og slett du liker å suge :p
jeg putter aldri fingern i munn.... og jeg suger hvertfall ikke på den :PPP

Legg inn en kommentar