Siste late-dag, welcome TJUE10!

|

Ahh, gleder meg til alt som kommer dette året, j
eg VET det kommer til å ta med seg MASSE fint. Og takk for året som gikk, har vel ikke skjedd så utrolig masse dette året, med har hatt sine høydepunkter ;) Og selvfølgelig nedgang, men det er vel naturlig. Er aller mest opptur, og er kjempefornøyd :D Største høydepungtet må være jobben, elsker den <3 Synd det bare er vikar, og bare er til sommeren. Men er jo lov å håpe at man får bli!

Vi har skikkelig LATA oss siden nyttårsaften! Masse filmer og god mat! Kjæresten min har nesten sovi seg gjennom 3 dager! =O Er deilig da. Men nå er det snart back til buisness ;)

Nyttårsforsett: Kun ett; gjøre et mye større forsøk på å ikke være så senil, distrè og ustrukturert. Og være flinkere med tingene mine; alt jeg tar i blir jo ødelagt! Så: være forsiktig og skrive opp ting underveis. Så jeg IKKE GLEMMER TING. Er ganske frustrerende det der as.

Martin, Kelly og lille Alexander var her i sta, det var koselig. Hatt kaffetrakter i ett år, og fikk brukt den for føste gang i dag =O *applaus*

Fineting:
1. Gleder meg sånn til foten min blir 100% bra, slik at jeg kan få brukt skøytene mine<3 2. Denne såpeholderen er så sinnsykt fiiiin!< 3

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Kanskje jeg får mer besøk her ;)
- Helene ;D

1 kommentarer:

Unknown sa...

<3

Legg inn en kommentar