Åndeutdrivelse hos Mailen.

|
Det er ikke kødd, har vært med på åndeutdrivelse i dag! Jeg tror ikke akkurat på spøkelser selv da, så dere vet DET. Det var jo litt som å se på TV - "Åndenes makt", hehe. Så, ja, merkelig og interresant å være med på. ;D Haha, les i korte trekk og se her:

Ok, jeg MÅTTE bare kødde litt med bildet da, hehe.
Men er denne leken og TVen jeg skal skrive om her:

Mailen ble vekt i natt av masse lyder i stua, blant annet at TVen skrudde seg på og en av lekene til lille Krisander laget lyder. Hun følte også at det var noen som glodde på henne, og som ville ha henne vekk. Hun ringte morra si på natta, og fikk henne til å komme. Mailen var så vettskremt, så hun kontakta ei dame som kan kontakte "den andre siden". Hun kom hit i sta når jeg var her da. Det hun fortalte var at det var en liten jente som gikk igjen her. Hun kjente rundt i lufta og kjente på energier. Og så sa hun at det er en familie som er rundt omkring å leter etter henne. Hun fant frem noe som så og lukta ut som hasj, men det var ren salvie som skulle rense huset fri for sjeler. Faen det lukta dritt as! Så. Det var jo en ny opplevelse kan du si.. Litt uforberedt, men da har jeg vært med på det og.

Hun sa jeg skulle
bli gravid snart da. Hehe. Det er jo koselig det da, men hadde da tenkt til å vente litt med det gitt. =) Men for all del. Og så sa hun at jeg måtte ikke tenke så mye og at jeg må gi litt slipp på dødsangsten, men den har ikke jeg merka no til.. Hmm.

I kveld er det premiere på Couger town, skal de det med noen venninder over en deilig biffmiddag :D
Mailen er en snilling, søtis og penis <3

- H

1 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig. Jeg tror på sånt jeg da. :)

Legg inn en kommentar