Velkommen mitt nye liv!

|
Seee, her er den nye bibelen min! ;D Ikke en kristen bibel, jeg er vel den siste som hadde skaffa meg det, uten å utdype meg om mine meninger om kristendommen. DET kan bli et langt innlegg det. MEN det er en diary rett og slett! Jeg skal virkelig bli mer strukturert, så her er altså starten på mitt nye liv! Herlig! Dag for dag ;) Ikke no mer glemming, bare sier'e. Jeg er det største susehuet på denne planeten. Jeg snakker sant, jeg kan blant annet fortelle deg at jeg har helt seriøst hatt over 20 bankkort!! Apropo bankkort så fikk jeg de nye kortene mine fra DnB idag, har skiftet program, da fikk jeg det. Har ikke turt å spørre om fler kort der på en stund, så jeg byttet bank til SkandiaBanken. (Som jeg bestilte nytt kort til i går faktisk! ..mista i romjula en gang.) Jeg begynte nemlig å få problemer med å bestille nye kort når jeg var på 15 kort. Det er en stund siden da. Så jeg bytta bank *flau*

Hadde forresten besøk av sokketrollet her om dagen, han kom til meg med ALLE sokkene han hadde stjålet i vaskemaskinen.. Kasta halvparten!
For en DRITTJOBB!


- Drittjobb #1 -


- Se så fine de er <3
- Vært der å spist middag to dager på rad nå ;D -


- Jadda - man trenger ikke være 14 for å leke deilig, haha. -

Ett forsett til burde være å legge seg tidligere. De aller fleste er stup trøtte om morran.
-Normalt.
Men jeg skjønner jo ikke en dritt, vet ikke hvor jeg er eller hva jeg skal eller nooe, er heelt tom i hodet. -Ikkenormalt. At all.

Good night!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar